Sesam 29 haftalik hamileyken yeni doktor arayisina girmek zorunda kaldim :( sigortam florence ile anlasmali oldugu icin de buradan bir doktor arastiriyorum ama sizlerin tavsiye edecegi isim var midir?
Ga35 Sesam anadolu yakasındaysan yasemin yakut 👍🏻👍🏻 Harika ilgili ve inanilmaz şeker bi doktor gecenin 1nde bile whatsaptan yazdığımda beş dk icinde dönüyor 🥰
bengiben Sesam sigortanız florencela anlaşmalıymış demir hayat mı yaptırmıştınız? Ben de florence şişliye gidiyorum ipek ulu’ya. Çok da memnunum.
Sesam Aysenurr89 herman bey kadrolu olmadigi icin ne yazik ki ayrica dogum ucreti vermek gerekiyormus. Bilginiz var mi acaba?
Aysenurr89 Aysenurr89 biraz pahalı ama gerçekten mükemmel tecrübeli bir doktor asistanı Elif hanımdan detaylı bilgi alabilirsin 😍
Aysenurr89 Sesam evet 6 bin tl doktor ücreti var sadece muayene ücretide 260 tl sigorta geçmiyor bilginiz olsun🙏
Sesam bengiben iş yerimin ayrıca bir özel anlaşması var hastaneyle. doktor olarak da perinatalog tercih ettiğim için kadıköyde özgür beye başladım ben de.