PitirciginAnnesi22 Kızlar bir hafta önce lökosit 8 di bir tane şase 2 de fitil kullandım iyi gibiydim ama dün bugün çok kötüyüm belim böbreklerim kasıklarım çok ağrıyor.acile gittim lökasit 14 eritrosit 5 çıktı.acil de sonucu aldım bayan yerinden kalkmadı bile hamilelik şüphesi ilaç alerjiniz var mı diyor bi de kalksa hamile olduğumu görecek.bir ilaç yazdırdı 50 ml mi 100 ml mi diye sordu yazan bayan tek çeşit değil mi diyor ne olduğundan bile bi haber.tabiki kullanmadım ben de güvenemedim.26 haftalığım biraz da tedirginim ağrım çok fazla var. ayağa kalkarken acayip Canım yanıyor.başına gelen var mı ne yaptınız?yarın kendi doktoruma göstericem inşallah sonucu
Tarana PitirciginAnnesi22 merhaba canım aynen senin gibi sıkıntılar yasıyorum..Çok kötü kalkerken yürürkün ağrılarım oluyor göbek deliğine kadar.gemtimi sende?antibiotike başladım bugum(
Ersozburcin PitirciginAnnesi22 kendi doktoruna sormadan kullanma bence acilde eğer kedın doğum doktoru yoksa ben de pek güvenmiyorum. Ayaklarını sıcak tut bol bol su iç ve doktoruna bir an önce git ayrıca idarar kültür testi istiyebilir doktorun.
Cankusssssss Canim benim eristosit çıkmadı ama lökosit bol diyordu idrar kültürü de istedi mi doktor bende Üreme olmadığı icin doktor lökosit önemli değil dddi üreme olduğu zaman da azosilin antibiyotik vermişti
Cankusssssss Ben bol bol su ictim ve kızılcık kaynatıp suyunu ictim bunlar faydalı oldu bir de ilaç fayda etti sanırım ama bebeğe de bulaşıyor diye doktor her kontrolde tahlil alıyor bu arada 24 haftalık hamileyim ilk gebeliğimde böyle olamamıştı rbbim hayırlısıyla kurtarsın insallah