Reykzy cok sagol bilgiler icin canim. benim kan pihtilasma sorunumda var igne kullaniyorum sezeryan olacagim hayirlisiyla insallah doktorum tutabildigi kadar tutuyor bebeimi uygun zamanda doguma alacak sanırım normal olsa belki suyu flan ne zaman gelirse o zaman derdi aklım o kadar karisikki aydinlattiniz biraz beni. ben molfix yenidoğan 1 no bez almistim umarim olur hayirlisi olsun artik insallah bende hemencik evime getiririm yavrumu uzulsemmi sevinsemmi bilemiyorum bu arada ciger gelistirici vurlmusmuydu kuzeniniz