gayecee abartmıyorum canım dokununca ağrı oluyor sadece ama şiddetli bi ağrı değil yani korkmasın kimse :) 1 haftadır dokundukça ve üstüne yatarsam eğer hafif ağrıyor.. Birde o beze gibi olan şey kaldı oda zamanla gidicek heralde bünyeye göre değişiyor sanırım. Ama tekrar söylüyorum ağrı hafif korkmasın kimse sakin olun:))) sadece benim uzun sürdü belki sizinki 2 güne rahatlar