AYsegulusal Arkadaşlar 17. Hafta dayım göğüs ve karnımda kaşıntılar başladığı için tatlı badem yağı önerdi etrafımdaki kişiler iki güne bir banyodan sonra göğüs karın çevresi ve basenlere sürüyorum ama tüylenme yapar diye okudum internetten daha önce kullananlar varmı olumsuz bir etkisi varmı iyi akşamlar 🙂🙂🙂
Eymerce AYsegulusal ay lütfen badem yağı kullanma 🙏 acayip tüylenme yapıyor kakao yağı, bebe yağı yada vücut tipine uygun nemlendirici kullan badem yağından daha iyi
defnekrmn AYsegulusal ben sanırım 25 haftaydı kullanmaya başladım şuan 35 haftalığım ne tüylenme nede çatlamam var ☺️
Nagihannnn AYsegulusal bende 25 haftadan sonra kullandım tatlı badem yağı şu an 34 haftalığım ve herhangi bi tüylenme veya çatlama olmadi 😍🙏
AYsegulusal Eymerce kakao yağı nin içinde Kafein tarzı bi madde olduğundan zararı olabilir bebeğe yazıyordu korktum ondan ama tüylenme olur ise dökülür mü acaba doğumdan sonra
Eymerce AYsegulusal bilmiyorum kişiden kişiye farkeder mi ama bende dökülmedi göbek çevremde ve basenlerimde kaldı tüylenme
AYsegulusal defnekrmn cnm beyaz tenlmisin ben beyaz tenliyim tüylerim böle sarı sarı acaba siyahalaştırırmı sertleştirirmi diye
defnekrmn AYsegulusal buğday tenliyim benimde vücuttaki tüylerim sarı ve öylece duruyor biraZda bünyeden bünyeye farkeder ☺️