NisanRana öncelikle şunu belirteyim için rahatlasın biraz 😊 Doğum sancısı kasıktan girip bele vurur ve yaklaşık 1 dakika kadar sürer. Eğer ağrın kesintisiz ise büyük ihtimal bebek pozisyon alıyordur Çünkü Doğum kanalına girmesi de çok ağrı yapıyor. Bir de sancı geldiği zaman oturuyorsan ayağa kalkmak yada hareket etme isteği oluyor. Ve ne yapsan kendisi geçene kadar etki etmiyor. Ama ılık duş önerebilirim sana çok iyi geliyor