Glsnarstrn İyi akşamlar arkadaşlar.oğlum sabah yada akşamları çok hareketli olurdu gün içindede hissederdim yine mutlaka hareketini.ama bugün hiç hissedemiyorum.bu haftalarda olabilirmi böyle bir durum yoksa doktora gitmelimiyim?
Sabireeray Glsnarstrn kesinlikle gitmelisin canım ihmal etme tatlı birşeyler ye soluna yat etmezse muhakkak git rabbim korusun umarım bişey çıkmaz
Fatmaykt Glsnarstrn canım ara sıra hareketleri azalıyor ama bseyler atıstır sessiz bi yere geç ayaklarını uzat dinle bi saat boyunca hiç kıpırmadazsa git doktora
Burcuss Glsnarstrn çalışıyorsan eğer yorgunluktan da oluyor ben çalışıyorum 27+ 5 im cok yorulduğum zamanlarda gün içinde ve akşamları hiç hissetmediğim de oluyor bazen hareketleri azalıyor doktorum 30 haftadan sonra heegun his edersin demişti
Glsnarstrn Sabireeray biraz önce çikolata yedim.bir yarım saat takip edeceğim değişiklik olmazsa gideyim diyorum.
Busrali5858 Ya bende 27+4 um bugun bise oldu resmen onceki gibi bi hareketi yok acaba neden boyle oluyo ama ben bi sure takip ettim hareket ettigini ama dunki gibi degil
Glsnarstrn Fatmaykt biraz önce çikolata yedim uzandm bir kez hareket etti sadece minicik ama bu yeterli değildir sanırım
Busrali5858 Glsnarstrn bnm de oyle sabah dedim hareket etmezse gideyim biraz etti ama beni tatmin etmedi ama su an gene durgunuz korkuyorum biraz
Glsnarstrn @Dgrm16 Busrali5858 sizde bir gidin isterseniz.ben ultrason ve nst ye girdim.kontrol için yatış verecekti ben eve çıkıp sabah erken gitmeyi tercih ettim
Glsnarstrn Sabireeray gidip geldim canm şuan normalmiş ama böyle durumda kontrol altına alınıyormuş sabah erkenden yine gideceğim kontrole
Busrali5858 Glsnarstrn ya simdi ara arada olsa hissttiriyo kendini biraz korku yasatiyo ama uzun bi ara hissetmezsem gidicem