Cilekannesi Kizlar 13. Haftaya yeni girdik. Bulantilarim gecmiyor. Ilk haftalarda hic yoktu son 3 haftadir kendimde degilim artik. 3 kilo vermisim. Daha yerken aninda cikariyorum. Halim yok bas agrim cok fazla. Nasil gecicek bu?
Derin6565 Cilekannesi ohoo canım daha yeni 3 den çıkmışsın bu mide bulantısı hemen kesilmez ki ben 20. Haftalarımda kesildi su an 23 um 70 kilo ile hamile kaldım 63.300 um şimdi verdim hala kilo alamadim
Derin6565 Cilekannesi bu geciyo mide bulantı hapı belki rahatlatiyo ama tam kesmez hiçbirşey ümitlenme ben evde poşetle geziyordum
ddmzngn Cilekannesi 7 hafta bugün bitiyor benimde, çok iyi başlamıştık ama şu 4 gündür bittim diyebilirim, ne yaparsam yapayım geçmiyor. Ama her bünye farklı oluyormuş moralimizi yüksek tutup inşallah geçici kısacık bir süredir diyorum 🙏
Derin6565 Cilekannesi evet gerçekten aşiri zor çok çok kokudan ceviriyorsun bide benim ikinci gebeliğim kızım 3 yaşında kızımda da etten tıksiniyorum adını bile duyunca ceviriyorum kızım et istiyo eşim lokantaya götürüp yediriyo gerçekten zor
Cilekannesi Derin6565 herşeyden o kadar tiksiniyorum ki. Canım istiyor yapıyorum, daha yaparken kokusundan midem bulanıyor çıkarıyorum. Cok zor ya
Derin6565 Cilekannesi geçecek biraz sık dışını geçince yemek yemen duzeliyo ben hala et yemiyorum ama görünce once ki gibi cevirmiyorum Allah yardımcın olsun
Mhnds2357 Cilekannesi onzyd diye bi ilaç kullanıyorum doktorum yazdı biraz pahalı ama bitkisel içerikliymiş. Tavsiye ederim çok etkili ben onunla ayakta durabiliyorum diyebilirim
Sengulkrgz Cilekannesi benim 6 haftada basladi 11 haftada bitti sukur...Ben vitaminlerimi sabah yemek yedikten aonra kullaniyordum sonra o ilaclara vs baktim yan etkilerinde hep bulanti yaziyordu...Sonra bir kac hemsire bana gunun erken saatinde degilde yatmana yakin o vitaminlerini demirleri ic dedi onlarda mide bulantisi yapar dedi...10 hafta ben gece yatmadan once kullanmaya basladim.2 3 gun sonra toparlandim...11 haftamda kesildi...Yani bilemiyorum ben hala gece iciyorum yatmadna once yani...Midemi bulandirsa da gece olmus oluyor uyuyorsun sabaha kadar etkisi azaliuor.