Mihrimahirem Kızlar 23+2 yiz inşaallah ,bugün karnın alt kısmında bi baskı var, sert ne olabilir ,bebek olamaz değil mi ?
2kizannesi- Mihrimahirem Bebekler o dönemlerde makat pozisyonunda durdukları için ayaklarıyla baskı yapıyorlarmış 🤗 Bende de oluyor arada sırada sürekli dönüp dolaştıkları için içerde 🌼💕 Sorun olucak bir şey değil 😚
Mihrimahirem 2kizannesi- inşaallah çok tuhaf hissediyorum Çünkü top gibi bi şey bi de hareketleri yok gibi 2 gündür
2kizannesi- Mihrimahirem Sürekli hareket etmiyorlar etse de biz farkedemiyoruz galiba çok fazla o kadar, bizde 27+5 olduk bende yeni yeni anca fark ediyorum harekrlerini. Benim bile üç beş gün hissetmediğim oluyor ☺️