Edzeaydgn 5+4 haftalık hamileyim.Ve şindiden burnum tıkandı sanki nefes darlığı yaşıyorum.önceki hamileliğimde 5.ayda nefes alamamaya başlamıştım.Bunda daha şimdiden.sanırım psikolojik.benim gibi olan var mı acaba?
Ruhsuz Edzeaydgn ben de aynı durumdan muzdaribim cnm rahat uyuyamıyorum ağzımdan nefes aldığım için bogazıma kadar kuruyor hiç rahat degılım ben ilaclara bağlamıştım doktora sordunuz mu
Menis21 Edzeaydgn bence de psikolojik destek alabilirsiniz yediginize ictiginize dikkat edin çok çikolata yemeyin kakao nefes darlığını tetikler
Pinpin Edzeaydgn bende burun tıkanıklığı yaşıyorum hamilelikte başından beri dayanamadım gittim buhar makinesi aldım şuanda gayet iyi uyuyorum tavsiye ederim :)
gulsenkuseri Hamileliğimin en başından beri burun tıkanıklığı yaşıyorum. 33. Haftadayım hala aynı. Sanırım doğumda açılcak bu gidişle burnum 😃😃
Ruhsuz gulsenkuseri sizin de agzınız kuruyor mu Allah tan agızdan alabılırıyoruz agızdan nefes yoksa tıkanırız
Edzeaydgn gulsenkuseri gerçekten mi ya ben de benimki psikolojik sanıyordum.çok erken değil mi ama 5.hafta.
gulsenkuseri Ruhsuz ağzım hep kuru zaten. Artık o kadar alışmışım burnum tıkalı olmadığı zamanlarda bile ağzımdan nefes alıyorum 🤣🤣
gulsenkuseri Edzeaydgn ben tam hatırlayamıyorum benim ne zaman başladı ama psikolojik bişey olacağını zannetmem