Esraesra06 son adet tarihimin başlangıcı 27 şubattı 13 Mart’ta ovulasyon günümde normal hesaplamalara göre 27 Martta regl olmam gerekiyordu bende regl olamadım ve ilk gecikmemin olduğu gün gidip kan verdim kan sonucum 21.27 çıktı 2 gün sonra tekrar kan vermem gerekildigi söylendi 2 gün sonra tekrardan kan verdim( cuma günü) ve kan değerim 41e çıkmıştı gebelik hakkında laboratuvar yorum yapmadı ve ben şuan gebeliğin hangi devresindeyim bilemiyorum kan sonucuna göre 1 haftalık gözüküyor ama internette hesaplandığında 3-4 hafta içerisinde oldugu yazılıyor ne yapıcagımı şaşırdım sizden rica ben gebe miyim şuanda gebelik kaçıncı haftada çaresiz bi şekilde gün geçmesini bekliyorum ilk gebeliğim düşük yapma korkusu sardı içimi bana yardımcı olabilir misiniz🙏🙏