Irmakdkm Guzel_ailem katater takılıyo iğne 4 cm açıklık olduktan sonra tabi. Ağrı kesici veriliyo acı hissetmiyosun ıkınman geliyo sadece kasıldıkça ıkın diyolar doğumu bi saat uzatıyomuş ama kimileri iyi diyo.
Guzel_ailem Bu ikinci bebeğim normal doğum yaptım evde sancım başladı.. Sonra doğum yaptım.. İkincide de öyle olur inşallah 😊