Ecenazz Kızlar merhaba. Perşembe günü tekrar doktor randevum var. Gebelik kesemin boyutunu kontrol edecekmiş doktor. Perşembe günü 5+4 haftalık olucaz. Sağlıklı ilerleyebilmesi için kese boyutum kaç olmamı? Sizinkiler ne kadardı acaba?
Haribo42 Ecenazz hmm bilmem bana öyle bişey yapmadı 4 küsürdü 15 gün sonra gel kalbini duyalım dedi gittim duyduk tahlil verdi yaptırdım o kdr valla