kocisininprensesi canim hic morelini bozma dogum bile olsa hicbirsey olmaz Allahin izniyle bende sancilarimdan bebegimin strese girmesinden hastanede yattim daha 30 hafta 3 günlüğüm ciger gelistirici oldum oksijen takildim serum flan derken atlattım çıktım hastaneden ama doktorum rahmin cok kisaldigini bebegin cok asagida oldugunu en fazla 1 hafta dayanabilcegmi soyledi agrilarim devam ediyor haftaya dogum yapma ihtimalim var ne kadar guzel haftan kotu degil Rabbim hayirlisini nasip etsin insallah.