Mysteryyy Merhabalar. Hamileliğiniz sürecinde cildinizi nemlendirmek icin hangi kremleri kullandiniz? Yuzum ellerim pul pul dökülüyor. Sanki egzama gibi. Putur putur oldu cildim. Bepanthol el ve yüz icin olani kullaniyorum. Ama yetmiyor. Emildigi an yine ayni. Öneri verebilecek var mi?
Bulut74 Mysteryyy bepanthol onarım bakım kremi kullanıyorum 2 gün sürmesem nemli kalıyor. Cildiyle Doktoru yeni verdi. Çok güzel 👍 benim cildim çok kuru ve geriliyordu dökülüyordu düzeldi şükür.
Hllswm Mysteryyy aynı sıkıntı bende de var tüm vücudum kuruyor pul pul dökülüyor bebak acı badem sütü aldım baya işe yaradı tavsiye ederim
nesli2018 Mysteryyy mustela hamileler için nemlendirici ve rahatlatıcı balsam, kesinlikle çok güzel 👍🏼
nesli2018 Mysteryyy çatlak kremleri de var fakat çatlayacaksan çatlıyorsun maalesef :) ben sürekli nemli tutmayı tercih ediyorum o yüzden bu krem çok güzel 👍🏼
Mysteryyy nesli2018 çatlamak hoc sorun degil zaten varlar🙂 ama bu kuruluk ve dokulme icin mustelayi deneyecegim hatta su an trendyolda 55 tl sanirim