Azraaa Herkese merhaba 🙏 Ramzi teorisine göre bebek cinsiyeti doğru çıkanlar var mı acaba ? Ayrıca erken gebelik döneminde bebeğin kese içinde zaman zaman hem sağ hem sol tarafta görünmesi olası bir durum mudur? Tesekkurler
Betttt Azraaa benim doğru cıktı . Zaten bu teori 8 9 haftalardaki bebeğin duruşuyla alakalı daha sonraki haftalarla değil. Benim tuttu :)
Betuel11 Benimde soldaydı doktor erkek dedi şimdilik bakalım gerçi bende çin takvimide tutuyor gibi görülüyor şimdilik ama henüz 13. haftadayız 🙂