Deryassssssss zeyneppc bende 12.5 haftalikim cnm bize 11 haftalikken yorum yapti ama degisebilir dedi
Elininanasi 13 haftada yanilma payi ola bilor canim.erkek bebekler tez belli olir.bize 13de erkek dedi 18deyiz hala erkekdir.ablama kiz denildi.erkekdir🤣🤣Kiz sabredemedi.hatta giniceklerini bile almisdi.
ikicocuklubiranne zeyneppc 14+5 teyiz doktorumuz %95 erkek dedi ☺️ Acele etme canım yanılma payı çok oluyor o haftalarda
Nurpamuk Bende bugün tam 13 haftalığım 2 Nisan da ikili tarama testi için doktora gideceğim bakalım cinsiyet söyleyecekmi
Kubra9595 Seherrrrr cok sacma ya hadi bebege bisey oldu 3. Ayin sonunda ögrenceksin allah korusun sistem cok sacma
Sevimnaz Bende 13.haftamdayım 3 hafta sonra gidicez kontrole inşallah gösterir kendini de öğreniriz 😁