Deryadeniz07 Merhaba. Sata göre 7+6 ama ultrasona göre 6+2 gözüküyorum. Kese ve bebek var ama kalp atışı yok. İki farklı doktora gittim ikiside ümitsiz konuştu. Bebek gözüküp kalp atışını görmeyen ama daha sonra gören var mıdır. 8 hatta 9 haftalarda evet kalp atışı duyan var ama öncesinde bebeği görüp sonradan duyan varmıdır? Lütfen yaşayan yada bilen varsa cevap verebilir mi 🙏
Neslihan35 Deryadeniz07 bende ilk gittiğimde duymamıştık 6 haftalıktım. doktor bir hafta sonra gel tekar bakalım demişti şimdi 18 haftalık olduk bile. Üzülme sende inşallah haftaya gittiğinde duyarsınız güzel haberlerini bekliyoruz 😊
Zhlcnr Evet canım oğlumda öyle oldu kalp atışı yok oku hafta bekleyelım dedi ıkı hafta ole zor gectıkı çok şükür gıttıgımde kalp atısı vardı sımdı 6 yasında😌 bekle bıraz daha
Zhlcnr Deryadeniz07 evet canım 6 haftadaydım sata göre ıkı hafta bekledı bazen yerleşmeye göre farklı olabılıyor haftası
anapanda12 Bende 6. Haftada gidip 8. Haftada duymuştum. 9 hatta 10da duyduğunu yazanlarda vardı. Üzülüp stres yapma.
Deryadeniz07 anapanda12 çok teşekkürler bebek olupta kalp atışı olmayınca sanki daha olmayacakmış gibi geliyor :(
Deryadeniz07 Bebekveben inşallah bende duyarım 6+1 ultrasona göre. Hatta bi doktor direk kürtaj dedi. Şaşırdım kaldım napcamı :(
Zhlcnr Deryadeniz07 bekle tatlım Allah’ın dedıgı olur başka bır doktora git uzmanlık alanı perınatolojı olana gıt hatta onlar rısklı alanda daha bılgılıler zaten kalp atışı olusmazsada uzulme saglıksız gebelık anlamına gelıyor bu ıyı dusunmeye calıs
yigitmom_ Kızlar bana dua eder misiniz ismen 5+3 37 günlük oldum ilk kez doktora gidecem keseyi bebegi görür müyüm sizce😍 insaAllah görürüm
Vildan61 Kalp atışı yok dedi kürtaj için ertesi güne randevu verdi başka dr gittim kalp atışını duydu şimdi nisan 2 de sezeryan olacam hayırlısıyla böyle durumlarda 2-3 dr gitmek lazım belki geç döllenmedir