Skryszn Gebeyken zayıflama şansımız var mı? Gerçekten kendimi gördükçe çığlık atasım geliyor. Bu ne kilo ya. Nasıl her yerim şişko Neden sadece göbekten kilo almadım neden.?
Ssraa Skryszn doğumdan sonra dilediğin gib her yerinden kilo verirsin canım. Hiç dert etme kendine, çok içine dert oluyorsa aynalardan uzak kalmayı dene. 9 aycık :)) sen annesin. İstersen 100 kilo ol. SEN ANNESİN☺️
Ggizemsnl Skryszn ya içinde can besliyorsun sağlıcakla doğduktan sonra başka neyin önemi olabilir ki. Merak etme ister istemez çoğu kilon doğumdan sonra gidiyor.
ZCandan Skryszn bende fazlaca kilo aldim aynaya bakmiyorum vallahi. Gebelik diyetlerine bakiyorum internetten ama korkuyorumda sonra birde acikinca elim ayagim titriyo bayilacak gibi oluyorum ama sabir. Saglikla bebisler bi gelsinde kolay orasi insallah sikma canini hic
Merveliii Bende 5 kilo aldım her gören çok kilo aldın diyor sinir oluyorum yapacak bir şey yok dogum sürecinde normal daha sonra veririz inşallah bana dediklerinde iki canlıyım diyorum 😊😊
anapanda12 Benim de kilo alamadığım için psikolojm alt üst. Gerçi bizim kilomuzun önemi yok bebişler sağlıklı bir şekilde doğsun huzurlu olsunda önemli değil gerisi. 🤗