Meralim09 Kizlar sirtlarim sivilce tarlasi oldu lekelerde cogaldi ne yapcagimi bilmiyorum psikolojim bozuldu
Levmel Meralim09 canm benimde var bide izleri geçmiyor ama cay ağacı yagi kullandım biraz lekelerinin açtı diyebilirim bide her gün cayagaci sabunuyla yıkayıp aloevera kremi duruyorum ben dene sende benim baya hafifledi
HUilya Meralim09 önermekten ziyade doktoruna başvurmalısın herkezin vücudu aynı olmuyor.işallah geçer
Ozderr Melisssss1994 ilacın iç reçetesinde de yanlış hatırlamıyosam hamilelikte kullanımnda sıkıntı olmaz yazıyordu
Burcuaec Ben yeni prof dermatoğa gittim. Hamilelik hatta emzirme süreci bittiğinde sivilce ve leke tedavisi yapılır hamileyken nemlendirici ve güneş koruyucu sışında birşey kullanma dedi. Bilginize kızlar