Kevserbtr sizinle tamamen aynı durumdaymışız, 16 haftalığım 6.haftadan beri pedsiz duramayacağım kadar çok lekelenmem var. Özellikle fitili yaptığım zaman daha çok ıslaklık oluyor bence vajina kendini temizlemeye çalıştığı için daha çok sıvı üretiyor. Yani gelen sıvının bebekle ilgili olduğunu sanmıyorum. Sonuçta fitili yaparken vs zorluyoruz aslında orayı.