Nermin8181 34+1 günlük hamileyim yataktan kalkarken veya oturduğum yerden kalkarken kaşıklarıma bacak arama ağrı griyo bi baskı oluyo normal mi sizede oluyo mu böyle
Zhlcnr Nermin8181 evet canım bır ay kadar surdu bende doktorum kalsıyum ve magnezyum ılacı verdı geçtı çok sukur yataktan dönerken bıle agrırdı
tugcezrhlgl Nermin8181 bendede oluyor o normal heralde baskıdan dolayı...onun için ilaç vermedi en son söylediğimde doktorum ama bazıları magnezyum kullanıyomuş kasılmalar olmasın vs diye
zeykob Nermin8181 bende de oluyor, en büyük şikayetim o.Kalkmak, yürümek, yatakta dönmek işkence oluyor bazen. 31+3 üm. Doktora anlattım, pek önemsemedi. Kasılma olmuyorsa magnezyum içmene gerek yok dedi.