Aylaayla
34. Haftayı doldurduk bugün itibariyle. Geçen haftanın ortalarında nefessiz kalmış uyandım bi panik balkona attım kendimi bi post açmıştım hatta buna dair iki günde toplamıştım kendimi erken yatarak ve uyuyark ancak bu gece yine panik ve nefes alamayarak uyandım ve hala beni sıkıyor ağlıyorum😪 kendime kızıyorum düzelmem lazım diye! Napacağımı bilmiyorum dualar okuyorum cam pencere açıyorum ama yok sakinleştiremiyorum kendimi! Papatya çayı aldım az evvel belki biraz yatıştırır diye çünkü kalbim hızlı atıyor panik oldukça ben nabzım hızlanıyor😥doktora gittiim ciğerimde bir şey yokmuş:( sizler yaşadınız lı böyle şeyler kızlar