nergisog kombine olayıni bilmiorum ben direk spinal istedim. Fiyata gelince sezeryani sorduk bi tek onlarda 4000 dedi her iki anestezi olunca degisir mi bilemedim. Ama anestezi doktoruyla konuştuğumda o direk spinal yapioruz demişti epidurali normal doğumda öneriyoruz dedi. Ben öğretmen olduğum icin indirim saglanio. 114 tl muayene ödüyorum mesela eğer muayene olup nstye girersem bu 138 tl oluo. Sadece nstye girersem 48 tl idi galiba oyle ödüyorum. Diğer hastanelere gore biraz pahalı malesef. Doğumda bu indirim geçerli olmadi mesela. Muayene ve tahlillerde işime yaradı.