Esmagnc ben Manisa Celal bayar üni hastanesine gidiyorum. kadın Doğum anabilim dalına gidip oradaki sekreterlere belirlediğim hocaya randevu almak istediğimi söylediğimde onlar gün veriyor bunu telefonla da yapabiliyorum. Haftaiçi mesai saatleri içinde muayene ediyor. Ayda bir defa çağırıyor muayeneye ve ücreti 122 tl hastane veznesine ödeme yapıyorum. Ve yapılan kan tahlili, usg, tarama testleri ve detaylı ultrason için falan ekstra ücret ödemiyorsunuz. Özel hastanelerde ücret genelde 122 tl den az ama muayeneye ek bu testler için de ekstra para aldıkları için aynı hesaba geliyor. Hastanenin donanımlı oluşu yenidoğan yoğun bakım vs her birimi bulundurması bana güven veriyor. Doğum ücreti de hocayla yaparsan 750-1000 tl arası özel oda dahil. Ebelerle yaparsan ücretsiz. Aklına takılan her şeyi sorabilirsin benim aklıma gelenler bunlar. 🙂