Kızlar hep soruyolar burda sezeryanmi normal doğum mu mecbur olmadikca normal doğum tercih edin 9 ay karninizda tasiyorsunuz ve anne olma duygusunu yasamak icin sabirsizlikla bekliyorsunuz normal doguma izin werildigi halde korkudan sezeryan oluyorsaniz 9 ay beklemenin ne anlamı kalıyor normal dogurup o duyguyu yasamadikca ?