BMA benim 2 doktorum var canım biri memleketimde biri muayenelerine gittiğim benim oturduğum yerde..doğumum memleketimde olacağı için ordaki doktor 38 +4 te alalım dedi ama burdaki doktorum 39 u bekle dedi erken aldırma dedi 2 hafta sonra kontrolüm var ona göre tam günü bebeğimin gelişimine göre belirlicez benim doktorlarım erken alma taraftarı değil ama 36 37 de alan doktorlarda var bulunduğum yerde bebeği küvezde kalanda var kalmayanda bebeğin gelişimine göre gün almak en iyisi sanırım..ama bebiş erken gelmezse 38 39 uncu haftalar ideal geliyor bana