Selvis Meltembrk doktorum bana da suyun gelirse hemen hastaneye gel sancını evde çekmeye kalkma nolur nolmaz burda gözetim altında ol demişti. Devlet Hastanesi mi gittiğin yer ?
SevgibiR Selvis valla bnde gittim kalbi düştü iki kez ben hep kustum kötü oldum oksijen verdiler bana sonra sezeryana aldılar 🙄 nstde bağlı kaldim sürekli evde beklemek bı yandan iyi burda biri kafası gelince gitmiş dra anlatiyordu ama risk oluyo işte
Meltembrk Selvis hayır özel hastane gece geldigimde git dedi sabah tekrar geldim yatisini yap dedi bende eve gidip esyalarimi toplayip birkac saate geldim
Selvis SevgibiR çok büyük risk canım. Suyun gelmesi demek kese açıldı enfeksiyon kapabilir demek. Ki hemen hemen hepimiz zaten enfeksiyondan dertliydik gebelikte. Benim de suyum geldi evden çıkmam 10 dakika bile sürmedi. Yaa bişi olursa
Meltembrk Sedefbaq amin insallah🙏🏻 3 gibi yatis yaptim hala 1 cm acikligim var sancim da geliyor ara are
SevgibiR Selvis küçük bebek değil 9 aylık o yüzden riske atilmaz drlar da atmıyor işte iki kere kalbi zayıfladı hemen kestiler beni aldılar 😪😫