Minanin_Annesi benim 11+1 den beri hep erkek. Doğum 3 temmuz görünüyor. 5 tane üst zıbın aldım uzum kollu, 2 tane kısa kollu aldım, alt zıbın aldım 5 tane, 1 tane 3lü set aldım hastane çıkışı sanmışım meğer3 aylıkmış😂 hassas banyo süngeri aldım, kundak için ufak battaniye aldım, agız mendili aldım, eldiven, çorap şapka ve boyunluk aldım birer tane , bikaç parca da hediyr geldi , bunların hepsini ebebekten aldım cok uygundu. Bebek arabamızı da cocukmarkette indirimdeydi geçen hafta aldık. Beşiği de bikaç haftaya görümcem alıcak uyku seti ve yatağıyla beraber. Brbek için bi iki tane ince battaniye almak istiyorum, bide temizlik malzemeleri , emzik , biberon,süt sağma makinesi, ateşölçer ve bez kaldı. Sonra kendime pijama takımı alıcam . sizce var mı önemli bi eksiğim 😮