Sewo Merhaba kızlar ben 29+4 haftaligim bebegim hissetmeye zaten gec basladim hissettiğimden beridir hareketlerj cok az bir kac tekme gunde oluyor hep ayni yerde ayaklari. Zaten doktor kafasi aşağıda demişti. Cevremde olsun burda postlarda olsun herkes bebegin kıpır kıpır olduğunu yazıyor karında döndüğünü hareketlerinden falan bahsediyor. Doktor ultrasyonda bi sıkıntı göremedi bebek icin ama ben endişeliyim Allah korusun bir sorun mu var. Bebeği az hareket eden anneler yazabilir misiniz tecrübenizi. Doğunca kötü birşeyle karsilasacam diye kurmaya başladım kendimi Allah korusun
Meryemtoptas Sewo belki sizin bebiş sakin bir karaktere sahip olacak eğer doktorunuz sağlıklı olduğunu söylüyorsa üzmeyin kendinizi uslu bir bebiş belki de annesi 😊 Rabbim sağlıkla kavuştursun size
Deletedmom277 Sewo Herkesin bebeği aynı derece hareket edecek diye bir şey yok canım eğer günde bir kaç kere bile hissediyorsan sorun yok.
istkizannesi Sewo sıkıntı etme canım. Benim kızımda sakin. Hatta bazen hiç hareket etmiyor elimle vursamda. Ertesi gün hareket edesi geliyor ediyor. Doktorumda hiçbir sıkıntı görmedi. Bu tamamen bebeğin mizacı emin ol 😊
Elininanasi Eyer doktorun bi sorunun yok demissse icini ferah tut.Bebeyin haraketliliyi bebeyin gucundende asilidir.hem cok kilolusan belki oyle hiss oduyorsun.hem belki artik karnin bebeye dar geliyor diyemi ondan olur ya baska sebebler.Canini sikma canim.herkssde farklidir zaten.
Sewo Elininanasi insallah canım. Bebegi az hareket edip de saglikla doğan kisiler var mi diye düşündüm kendime moral vermek için. Kilom var zayif değilim. Ama bebegimde haftalardir ayni pozisyonda o canımı sıkıyor
Elininanasi Sewo canim neden sikiloysunki Sen zaten kendin diyorsunki kilolusun bak ondanda ola bilir.evet saglikli olanlar var Kotu kotu dusunme.iyi seyler dusun.
Sewo Inşallah kızlar ya. Dedigim gibi korktuğum sey sürekli ayni yerde tekme atiyor sadece o kadar. Insallah sağlıklı olsunda akıllı yaramaz farketmez