Atikeemre14 ben işten geldim çok yorgundum o zaman başıma geldi sanki üstümden tır geçmiş o kadar halsizdim kendimi çok zorladım herhalde farketmeden korkma Allah onun doğmasını nasip etmişse herşekilde doğar dua et bol bol, benim bir arkadaşım 8 ay boyunca yattı ayağa kalktığında hep suyu geliyordu 8ayın sonunda da sezeryan olmak zorunda kaldı buna da şükür demek lazım inşallah hayırlı haberler alırsın canım