CansuUslanAkta Merhabalar kızlar. Şu Depend kullan at lohusa kilotlarından almayı düşünüyordum ama sezaryen olacağım kesinleşti. sezaryen sonrası vajinal kanama oluyor mu ki? İhtiyaç duyar mıyım yine de?
ozgesel1seyler CansuUslanAkta ben dikisimin uzerindeki su gecirmeyen bandaj alinana kadar depend kullandim. Cok rahat ettim. Eczanelerde 16li paketleri satiliyor cok daha uygun fiyata geliyor 9lusundan.
Melike35 CansuUslanAkta normal gibi kanama oluyor ben 2 sezeryan oldum ikisinde de hasta bakıcı gelesiye sırtıma kadar geçmişti ve hissetmemişim uyuşukluktan bebek bezi kullanmıştım ben ama şimdi farklı seçenekler varmış Ekim de doğumum bende araştırıcam
Deletedmom277 CansuUslanAkta Sezaryen oldum 50 küsür gün kanamam sürdü uzun süre depend ve hasta bezi kullandım
Gebeyimm CansuUslanAkta ihtiyaç olur canım al normal doğum kadar yoğun olmasada kanama oluyor benim ilk sezeryan hatta o zaman lohusa pedleri yoktu bebek bezi koymuştum ilk günler yeterli gelmeyince şimdi yine sezeryan olacağım aldım hazırladım
CansuUslanAkta ozgesel1seyler bi orta boy bir de büyük boyu varmış. Bedenimize göre mi düşünmek gerekiyor yoksa başka bir özelliği mi var
Semra1806 Evet oluyor.benim cok olmadi ama lohusa pedi almistim bi iki tane sirf aldim diye hastanede kullandim.pentiden lohusa ic camasiri aldim hem cok hafif hemde yuksek beldi rahat ettim hastanede.hemsireler bile cok begenmisti
SevgibiR Deletedmom277 50 gün mü sürüyo ben hasta bezi kullanıyorum çok rahat kilot canped hasta pedi çok kocaman sevmedim
Gebeyimm SevgibiR herkesin sürmez 50 gün anormal bi kanama 40 gün normal benim ilk doğumumda 21 gün sürdü her kadın farklı merak etme ama sen tedbirli ol
ozgesel1seyler CansuUslanAkta bedeninize gore degilde rahatliginiza gore dusunmeniz gerekiyor buyuk boy almanizi oneririm bende oyle aldim
Nefesdunya CansuUslanAkta canım oluyor kanama elbette ben ilk 3 gün depend kullandım. Ama sonrası için depend çok iyi değil hemşireler pamuklu iç çamaşırı tavsiye etti hamile kilodu falan varsa 3.-4.gün normal kilot ve pede başlayabilirsin. Çok fazla almana gerek yok depend çünkü dikişlerinde hava alması gerekiyor onlar yapısı gereği terlefiyor ve iyileşmeyi geciktirir. Hayırlı doğumlar olsun inşallah.
Ysn CansuUslanAkta 2 defa sezeryan oldum cok olmuyor depend aldim ama gerek kalmadi normal ped iş gördü
Merveeliyy Ysn ben de genel olmak istiyorum isteğe göre yapıyorlar dimi bir de sonda uyuduktan sonra mı takılıyor benim 3 ayım var daha ama çok aşırı paniğim
Merveeliyy Ecrinefe ben de genel olmak istiyorum isteğe göre yapıyorlar dimi bir de sonda uyuduktan sonra mı takılıyor benim 3 ayım var daha ama çok aşırı paniğim
Ysn Merveeliyy benim doktorum istege bagli yspti ben spinal istedim sondayida spinal uygulandiktan sonra ameliyathande taktilar
Ecrinefe Merveeliyy sonda uyumadan önce takılıyo ama ben bu sefer uyusturduktan sonra takılmasını istiycem çünkü önce takılınca çok kötü oluyo
Ecrinefe Merveeliyy benim hamileliğim o kadar kötü geçti ki bulantilar istahsizlik halsizlik asiri carpinti inan ne doğumdan ne sezeryandan korkmuyorum bir an önce doğum yapsam diye gün sayıyorum şükür 30 günümüz kaldı