Tuba-Sahra mlkmrtemn o kadından memnun olan çok kişi var özel doktoru gibi dediler fakat ben beğenmedim bebeğimi göstermedi bana cinsiyet söylemedi hiç bilgide vermedi hatta ultrason aldı ben kalktım başka bı hastayı aldı soru bile soramadım
sdnroztv mlkmrtemn ben sadece 1 kere gittim ama gerçekten o zamana kadar gittiğim diğer doktorlara göre çok çok iyi ilgilendi ama doğumumu derincede yapmayı düşünüyorum oraya devam edicem 😊
mlkmrtemn sdnroztv neden derince bende körfez de oturuyorum ama daricaya gidiyorum derince de kimse memnun degil
Tuba-Sahra Elif28 Eylül ayındayd sanırım ben girdim bı kadını muayene ediyordu kadın çıktı bana yat dediler beni muayene etti o ara içerde iki hasta daha vardı ben kalktım öteki yattı koyun gibi diziler sıraya ultrason makinesinide kendine döndürdü
mlkmrtemn maalesef devlette hepsi aynı izindeymis dönmüş bende darica da yapmak istiyorum bakalım nasip