NisaO ya hep son adetine göre diyorlar ama bebek gelişimini tamamlayınca doğmuyor mu arkadaşım ee gelişimini de ultrAson cihazı söylediğine göre mantıken ultrAson cihazına göre doğurursun. Son adet takviminde tam gün doğacağı zamanı söylüyor ama ben tutturanını görmedim. Bir arkadaşın 2 hafta önden gidiyordu ultrAson cihazına göre 38. Haftada bebek 3750 oldu doktor sezeryanla aldı böyle durumlarda var sen en iyisi 32 den sonra hazırlıklarını bitir sonrasında allah Kerim artık ne zaman gelmek isterse artık 😁😁