Meltemia Dilanserdar 17+3üm .46 kiloyla hamile kaldım zayıf olduğum için haliyle karnım biraz büyüdü.Şuan 49 kiloyum.hergün karnıma ve göğüslerime hindistan cevizi yağı sürüyorum inşallah faydasını görürüm.birde karnımın büyümesinden mütevellit sürekli kaşınıyorum 😊
Askkokuluyavrum Dilanserdar göğüslerim büyüdü karnım çıktı artık hamile olduğumu herkes görünce anlayabiliyor zaten kiloluydum muhtemelen ic karnım dar o yüzden göbeğim çıktı ayrıca fazlaca acıkıyorum 😬😬😬 şimdilik bu kadar
Dilanserdar Meltemia bende göğsümle karnımı nemlendiriyorum ben vazelin sürüyorum 2gün boyunca nemli duruyo
Dilanserdar [silindi] ben 51 kiloydum şuan 57kiloyum aldığım kiloda hep göğüslerden çok küçüklerdi şimdi kocamanlar hiçbir südyenim olmuyo🤣
[silindi] Dilanserdar emzirme sütyenlerinden al daha rahat edersin.. almadan önce bi ölc ama ona göre bir iki beden büyük al
Dilanserdar [silindi] ben 7aya girince herşeyimi alcam korkuyorum hep bişey olacak diye cok heveslenmek istemiyorum çevremdeki öyküler çok etkiliyo beni
[silindi] Dilanserdar hic birini kafana takma 😊😊 herşey cok güzel olacak hele bi kucağina al bak demişdi dersin..:) kuruntu yapma kendine boşa..vallaha ben Almanyada yaşiyorum Türkiyede hangi mazalarda bulutsun bilmiyorum ama bulursan bana da haber ver izine gelcem haftaya ordan alirim bende iyilerse tabi☺️☺️
Dilanserdar [silindi] inşş. Tam yarın randevum var uğrarım o mağazaya. İnşş teşekkür ederim sabırsızlıkla sert tekmeleri hissetmeyi bekliyorumm hheyecanla
Dilanserdar Askkokuluyavrum aynen benimde iştahım çkk açıldı göbeğim sabahları küçük akşamları 6ylık gibi duruyo sanırsam gaz doluyo
Askkokuluyavrum Dilanserdar benim sabah da küçük degil canim MasAllah artık baya belli oluyo 😬😬 kiloluyum zaten suan 4.5 kg aldim bilmiyorum Nolcak insAllah emerler de biz de kilomuzu veririz Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza aldırsın
Meltemia #4188575 hayır bulaşmıyo hiç elimle yedirene kadar sürüyorum şimdiye kadar hiç kıyafetime geçtiğini görmedim