Deni benim ikinci hamileliğim ikinci de erkek olduğu icin fazla bi alışveriş yapmadık ama eksik herseyi tamamladık 2 adet beşli 1 adet 10 şu hastane çıkışı tulumlar yaklaşık 10 adet zıbın aldım hastane çıkışları hariç tulum ve zıbınları 3-6 ay olarak aldım aklınızda bulunsun hanımlar 0-3 ay hicbisey almayın boşuna paranızı çöpe atmayın en fazla 2 ay giyebiliyolar çünkü tecrübeli olduğumuz icin ona göre yaptım alışverişini ki 3-6 bile öyle aman aman büyüklükte değil gayet orta tipte bi bebeğe normal olucak seyler anne bebek çantası aldım yeni çıkanlardan iki çocuğun ıvır zıvırları çok rahat sığar kesinle tavsiye ederim çok geniş bi çanta tek eksiğimiz minnoslarımın odasına sifonyer fon ve halı onları da aldık mı herseyi tamam bi hastane çantamızı hazırlamak kalıyor 😊