Bsrklbn Bi düşük yapıp yeni gebeliğinde bebe aspirini kullananlar var mı ne zaman kullanmaya başladınız kızlar
Seroo01 Bsrklbn ben kullanıyorum coraspirin drumun tavsiyesiyle hamile kalmadan başladım size drunuzmu içmenizi söyledi çünkü kafanıza göre içmeniz doğru değil bilginiz olsun
Elif7781 Bsrklbn corasprin kullanıyorum 6 haftalikken ögrendim hamile olduğumu doktorum hemen başladı gerek olursa 36 ya kadar devam edilir dedi normali 32 hafta da biter