Zzehra canim o haftalarda normal çok şiddetli olmadığı ve kanama olmadığı müddetçe korkma ben neler çektim karın ve bel ağrısından oturamıyordum hep uzanıyordum bol su iç inşaAllah 20.haftalardan sonra rahatlarsın biraz ilk 3 ay daha çok ağrı oluyor ayrıca adet vakti gelince o hafta aynı adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor tedirgin olma