MeltemTarhan123 Kızlar ben 28 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim 16 haftamdan beri hissediyorum hareketlerını ama buyudukce azaldı hareketleri doktor normal oldugunu soyledı ama endiseleniyorum genede benim gibi olan varmı hareketlerı nasıl bebeklerınızın
Elif7781 MeltemTarhan123 yanlarda hissedebilirsin oda cok fazla olmaz benim de biraz önde 23 haftalığım arada hissediyorum
Kelebegimmm Ben daha o haftalara değilim ama baxı postlarda gördüm bebek büyüyor yeri daraldığı için hareket edemiyor fazla
MeltemTarhan123 Bende gecmıs postlara baktım ama bunla ilgili iki başlık açılmıs sadece fazlada konusmamıslar belki tecrubeli biri cıkar
Cigdem0909 Plesentası ön duvarda olanlar daha az hissedermiş benimde ön duvarda amaben hissediyorum ama böyle uyandıracak kadar fazla değil sorun etme doktor sorun değil diyorsa canım ama rahmi kapatıyorsa Plesenta muhtemelen sezeryan olursun kapatıyomuymuş sordun mu
MeltemTarhan123 Yok hayır sadece ön yerleşmeli fazla hissetmezsin yanlarda hissedersin bebek buyudukcede azalır hareketlerı alan darlastıgı için dedı ama takıp edemıyorum hareketlerini işte 17 haftamla aynı vurma sertliği nerdeyse bu hafta daha da azaldi