Susuem kızım 3 bucuk aylık dogdugundan beri hep molfix kullandım çok güzel bir bez bence hiç degiştirmedk ne pişik oldu ne sızıntı . Sadece yeni dogdugunda 1 numaradan degilde 2 numaradan başlayın kalıp olarak dar molfix . 1 numara ve 2 numara arasında pek bir fark yok