Zey_nep Arkadaşlar bu ay Allah izin verirse hamilelik istiyırum ve adetime 7 gün var. Merak ettiğim şu. Özel olacak ama gebeliğin ilk günlerinde kabızlık olur mu. Ve öyle böyle değil çok kötüyüm, sizce zorlanmayla yani ıkınmayla yuvalanmakta olabilecek bebeğe zarar verirmi?
Asenadika Zey_nep Canım gebeliğin içinde bu tarz sorunlar daha çok yaşanıyor bebek büyüdüğü için ama adet öncesi durumlarda da kabızlık ishal durumları olur
Ggizemsnl Zey_nep canım bebek büyüdüğü için haliyle bağırsaklara da baskı yapıyor. E doğal olarak zorlanıyorsun bende yaşadım ilk 3 Aydan sonra geçti çok şükür birde son 3 ay olursun diyorlar bakalım nasip.