Normal doğumda acı çekiliyor elbette bunca söylenen söz boşuna olamaz fakat çektiğin acı hastanede kalıyor,sezeryan öyle mi resmen acıyı eve getirip günlerce bakıyosun🤦🏻♀️ Benimde 10günüm kaldı allah yardımcımız olsunda normal olsun diye bekliyorum.