Busra327943 Arkadaşlar merhaba ben 10+3 haftalık hamileyim . 8 haftalıkken doktor plasenta etrafında kanlanma var diye hap verdi. Progestan 200 hapını verdi ama hala geçmedi . Başka bi bitkisel çözümü var mı sizin bildiğiniz acaba . Paylaşırsanız çok sevinirim.☺️
LINDAMAY İlacı ne kadar kullanmak gerekiyorsa o kadar devam etmelisin. Ben iki ay kullandım allaha şükür toparlandık, hala dikkat ediyorum ama kanamam vs artık olmuyor.