Zeynebrima Slnmyra bende kusma yok ama miğde bulantısı başladı bende 37+4 bide ishal gibi oldum çok sık yani 🧐 bunlar doğum belirtisiymiş
ekny80 Slnmyra çok tedirgin olduysan doktora bi git istersen ama hareketlerini hissediyorsan sıkuntı yapma midene baskı yapıyordur
Senoss5334 Burada okumuştum da son haftalardaki kusma bulantı ishal doğum belirtisiymiş canım, doktorunla bir görüş istersen