Esmf Herkese Merhabalar. Konuyla ilgili bilgi sahibi olana bir kaç sorum olacak. 13 haftalık gebeyim. Ben normalde medipol mega ya gidiyordum fakat doktorumda hamile ve benim doğumuma giremeyecek. Haziran’da izne ayrılıyor. Durum böyle olunca Medipol Esenler de Cansu hocaya geçmek istedim fakat şansıma oda hamile ve 1 ay sonra izne çıkacağını söyledi. Esenlerde Burcu hoca var ama onun yoğunluğuda bıktırıyor insanı randevu aldım defalarca 1-2 saat kala gün değiştiriyorlar ameliyat Doğum vs diye.. Ama medipol Esenleri çok beğendim daha sakin daha ferah megaya göre ve tahlil fiyatları da daha ucuz. Medipol Mega veya Esenler de gebeyede çocuğa da önem veren rahatlatıcı asık suratlı olmayan bir doktor tavsiyeniz varmıdır? Birde Esenlerde Doğum yapanlar hastaneden memnun kaldılar mı? Bu iki hastane dışında bu çevrelerde başka hangi hastane önerirsiniz?
GokSem Esmf Canım ben geçende sadece bir kereliğine gittim dilek benk şifteler yanlış hatırlamıyorsam çok Güleryüzlü konuşkan ilgili bir bayandı sevmiştim ama bir kere gittim sende dene istersen
Ozgenur445 Esmf valla canım esenler mesipolde 25 gün önce doğum yaptım doktorum Emine Zeynep yılmaz dı ve inan bana ben ilk günden beri memnun kaldım o kadar Güler yüzlü ki arkadaş gibi kendisi şiddetle tavsiye ederim
Aycha Esmf Merhaba, Forumdan takip ettiğim kadarıyla Mega'da en çok Nagihan, Duygu Işıl ve Elif Hanım tavsiye ediliyor ama üçü de çok yoğun olan doktorlardanmış. Şu an devam ettiğiniz doktor kimdi?
Ozgenur445 Esmf evet yoğun evet hastanedeki hemişereler olsun ebeler olsun gerçekten çok çok memnun kaldık tavsiye ederim
Esmf Aycha ben zaten Nagihan hanımın takibindeyim şuan. Onun doktoru da Elif hanımmış ona hiç gitmedim ama Duygu hanıma gittim. Biraz soğuk geldi bana o yüzden ona tekrar gitmek istememiştim
Esmf Aycha ve evet çok yoğunlar. Randevumla gidip 45 dk beklediğimi biliyorum. Artık sıkıldım ve yoruldum açıkcası
Esmf Nursevda evet var. İsterseniz doğuma giriyor isterseniz odada çekiyor yalnızca ama fiyat konusunda bir bilgim yok
ecedrsvm Nursevda evet var , sadece anlaşmalı fotoğrafçıyla çekim yapabiliyorsunuz . 500 tl den başlıyor paketler.
Forumnet Esmf Merhabalar şu an da gittiğiniz bi dr var mı acaba ben de 13 haftalık gebeyim de paylaşırsanız sevinirim😊
Esmf Evet suan Adeviye hanima godiyorum ayni hastanede. 34 haftalik gebeyim.ikinci dogumum ama en detayli inceleyen herseyle ilgilenen (duş aldigim suyun sicakligina sogukluguna kadar uyaran ) tek doktor bu oldu. Şuan icin memnunum.
Forumnet Esmf sizin açınızdan çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻 Ancak bana medipol esenler yakın. Mega ters kaldığı için esenler medipolde bi dr istiyorum önericeğiniz bi dr var mı ?🤔😊