Beyza123 Günaydın hamişler☺😀 ben birşey danışacaktım başına gelen var mı diye ben yurtdışında yaşıyorum ve ilk gebeliğim perşembe günü sağlıkocağında randevumuz vardı hemşire ile görüştük bebeğin kalp atışlarını dinletti ve benimde tansiyonumu ölçtü sonra ne kadarlık olduğunu sordu o zaman 39+3 haftalıktı sancı nişan su hiç biri yok mu dedi bende dedim tek sancı oluyor o da çok nadir girip çıkıyor tamam dedi hastaneyi aradı yarına randevu aldı bura saatiyle 11.30 eğer gelmez ise pazartesiye kadar doğumun başlamaz ise biz doğumu başlatmak için birkaç birşey yapacağız ayrıca günün geçiyor dedi yarın tam günüm takvimdeki 40 haftalık oluyoruz.doğumdan korkmuyorum sadece bu yapacakları Nasıl birşey bilmediğimden açıkçası çok korkuyorum Allah korusun bebeğe bir zararı olur mu diye tek korkum oo yurtdışında yaşayan anneler sizin veya yakınınızın başına geldi mi 😣😣 iyi veya kötü birşey mi lütfen bilgisi olan yardım edebilir mi 😣 perşembe gününden beridir korkudan stresten kafayı yemek üzereyim Allah'ım bütün hamişlerin bebişlerini sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah içinde de bizlere😣🤲🤰
tomurcukannesi Beyza123 canım önce alttan ilaç verirler açılman olsun diye. Sonra suni sancı verirler. Eğer çok yavaş ilerlerse bi süre sonra bacak arana bi top gibi bişe koyarlar. Bu şekilde şeyler. Bana bunlar yapıldı yani bende amerikada yaşıyorum
Buse123 Beyza123 Canım bende 40 haftalık oldum açılman 1parmak dedi doktor eğer gelmezse kendiliğinden, suni sancı vericez dedi. Haklısın yurtdışında doktorlar çok açıklama yapmıyor bende yaşayıp göreceğim, postun yukarıda kalsın diye yazdım💁🏼♀️
Beyza123 mcansum sorduk ama pek bir açıklama yapmadı çok nadir sorduğunda açıklama yapmaları beni biraz işte şey korkutu elleriyle birkaç birşey yapacaklarmış aklıma benim direk keseyi patlatma gibi birşey geldi
Beyza123 tomurcukannesi altan birşey olacağını söyledi inşallah öyle birşeydir ilk olduğu için pekte tanıdığım kimse olmadığı için korkuyorum çok teşekkür ederim inşallah öyledir dediğin gibi 🤗
mcansum Beyza123 patlatma yapamaz cok mantksz... hem. Böle syler hastanede yapşmyr mu neden saglık ocagı 🤔 oda en fazla alttan muayne ederler dogumu baslatablıyor bazen o cnku
Beyza123 mcansum birkaç kişiye sordum işte keseyi patlatırlar filan deyince ne yalan söyleyim korktum bugüne kadar altan bakılmadı hiç doktorun dediği kanaman olursa suyun gelirse sancının sıklığı artarsa gel dendi en son 23 haftalıkken ultrasona girmiştim o da cinsiyet öğrenmek içindi onun dışında bir daha hastaneye ne gittik ne de çağırdılar genelde 2 haftada bir sağlık ocağı gibi küçük yerleri var oraya randevulu gidiyoruz
Beyza123 mcansum canım hiç ben altan muayeneye girmedim bende bilmiyorum mesela doğum başladı mı hafta içi ilk hemşireye haber veriliyor sancı mi değil mi o baktıktan sonra gidebiliyoruz hastaneye hafta sonuysa da hastaneyi ilk arayıp işte konuşuyoruz onlar gel derse öyle yoksa kafamıza göre gidemiyoruz
Ummuskaan Beyza123 yurt dışında öyle oluyor malesef doktoru görmek bile bi mucize ben sırf o yüzden Türkiye ye geldim doğum yapmak için iyikide gelmişim. Suyu patlatma meselesinden korkma canım benimde ilk bebeğimin suyunu patlattılar acılmam hızlı oldu normal doğum yaptım şükür inşAllah seninde öyle olur