SevgibiR kutayiim valla üzülme benim 29, dan beri düzdü de noldu 😰 sezeryan oldu döner daha birinin 35 de dönmüştü
Gulsen1989 kutayiim 32 deyim benim ki şuan baş aşağıda ama sürekli döndü inş daha dönmez de normal olur
tugciikkk kutayiim bende 36. Haftaya girdim makat pozisyonda şuan inşallah döner 38 de bile dönenler varmış senin haftan daha küçük dönebilir 37 ye kadar
Fundasevim1988 Ben 24 haftalıgım ultrason kagıdında makat duruş yazıyordu ikizler sıkıntılı bır durum mu acaba bilenler
Gulsen1989 34+0 dayım hala baş geliş inş dönmez de normal olur sürekli dönüp durdu bizimki de bakalım en son neye karar verecek 🤣🤣🤣