elfkbramtn tam 40 hafta Salı muayeneye çağırdı dün kontrole gittim kilosuna bakmadı ama 38 haftada 3700 dü 4. Olursa normal zorlaşır dedi ama ikinci hamileliğim ilk oğlum 3800 doğmuştu bilmiyorum ya sezeryan olmak istemiyorum napacağımı da bilmiyorum derdi ne bu bebeklerin kendileri gelmiyor anlamış değilim sinirim bozuldu yapmadığım şey kalmadı şeytan diyor bekle iyice 42 haftaya kadar gelirse gelir zaten allah Kerim 😂