hacerhacer Ben ilk oglumu 40.haftada dogurdum kizimi 41.haftada😨 o yuzden bu ara beklemiyorum ama olsun istiyorummm
Muzikci Huzur20 sıklaşmaya başladı bu kasılmalar hadi hayırlısı yaa bi de aklıma geldi de doğumdan önce ishal olunuyomuş genellikle bağırsaklara olan baskı yüzünden bizimkiler 1 nisan yapar belki bize 🤗
Huzur20 Muzikci Hadi inşallah canım benim vücut baya bozdu kendini bi kabız oluyorum bi ishal anlamadim
Muzikci Huzur20 bana sadecr 37 de bakmıştı vajinal valla bu hafta belki bakar açıklık var mı diye nst ye göre bence canım