elfkbramtn aminn canım Allah razı olsun , ilk bebegimiz olacak inşallah.dogum olırsa yazarım hatta kim erken doğurursa yazsın bakalım 😊inş Allah iyi doktor ve ebelerle iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah bizlere suniyi basıp son dakka sezeryana cekmezler inş. Bugun aynı haftada oldugum arkadas dogum yapmıs sabah 11 de suyu gelmiş korkup hemen hastaneye gitmiş3 cm acıklık varmıs ve fazla sancısı yokmus basmıslar suni sancıyı aksam 8e kadar cekmiş acılma cok olmayınca sezeryana almışlar.o yüzden Sancını evde cek git sıklaşınca dedi bana . En büyük korkum o kadar sancıyı cekip suni yi yiyip sezeryana girmek inş Allah korktugumuzla karsılastırmaz bizi🤲🏻